Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk den där!Ha en go fredag vintagenördar!
Tack! Stor klocka i liten kroppMagisk den där!
Ser härlig ut, helt annan patina än min!Flera bilder behöver tydligen sol för att det bruna komma fram,återkommer.
Snygg! Välkommen i vintage-gänget!Det här blir mitt första inlägg på klocksnack! Idag kör jag med Enicar Seapearl.
kan man få en bild på det urverket ?Söndagsfin med kaliber 135.
kan man få en bild på det urverket ?
Mycket fin!här är min Ryska variant av denChristopol köpte licensen till verket och gjorde sin ’förbättrade’2809 med 3 extra stenar.Söndagsfin med kaliber 135.
Fina de ryska varianterna; har varit sugen på en tidig guldpläterad 2809! Har du någon urverksbild på den där?Mycket fin!här är min Ryska variant av denChristopol köpte licensen till verket och gjorde sin ’förbättrade’2809 med 3 extra stenar.
kan man få en bild på det urverket ?
Med glädje!+ på det!
En dag ska jag skaffa mig en Zenith 135.
Snacka om skarp!61 Special idag.
Jag rotade runt efter bild när jag servade mitt men de har olykligtvis försvunnit men jag nallade helt oförskämt en på nätet!Fina de ryska varianterna; har varit sugen på en tidig guldpläterad 2809! Har du någon urverksbild på den där?