Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det borde den verkligen... våga ett oranget racing!Tärnan Formula MS 80 som naturligtvis borde vara på ett racingläder egentligen
Ett Gulf racingtextil kanske?Tärnan Formula MS 80 som naturligtvis borde vara på ett racingläder
Den var frän och udda!
Tuff!Fick hem en ny Squale 1515 idag!
Tack! Var bättre än jag hade förväntat mig.
Äh, det viktiga är att vi ser att de är en en riktig klocka, dvs en Enicar!Den här får inleda semestern...
Edit: ber om ursäkt för extremt dålig skärpa. Semesterstart
Cool design!Dagens i dubbel bemärkelse, ny och dagens
ÄTror inte du läste mitt inlägg riktigt. Inte marknadspris utan vad en klocka med dessa egenskaper borde kosta. Har faktiskt en variant men var inte därför jag frågade.
Alltså. Kvalité likt denna tycker jag ska kosta. Den är ju enkel och subtil men för mig är tavlan hela grejen, inte så mycket boetten då den är lite tråkig. Men med det sagt så tycker jag den är lite undervärderad.,trots allt. Förvånade dock mig själv när jag valde att betala 11.Tror inte du läste mitt inlägg riktigt. Inte marknadspris utan vad en klocka med dessa egenskaper borde kosta. Har faktiskt en variant men var inte därför jag frågade.
Är lite inne på samma, hängt med och tyckte 4'+ var ok för ok exemplar. Vet däremot inte var man stannar när tavlorna är så fina. Sätter upp låtsasspärrar men är nu osäker. Samma som med svarta Eterna med cal 852, är det 5, 10 eller 20'? Hade aldrig betalat 20', men under känns idag rimligt.Ä
Alltså. Kvalité likt denna tycker jag ska kosta. Den är ju enkel och subtil men för mig är tavlan hela grejen, inte så mycket boetten då den är lite tråkig. Men med det sagt så tycker jag den är lite undervärderad.,trots allt. Förvånade dock mig själv när jag valde att betala 11.
Känner att jag faktiskt har svårt att precisera vad den bör kosta. En del av mig säger att nått liknande ska kosta 6k men nånstans vill jag ändå hävda att pga tavlan så ska den upp norr om 15
Intressant diskussion som sagt. Känns som att bra tavlor har börjat belöna sig än mer än tidigare nästan. Tråkigt dock att det är utlandet som gäller för att få betalt idag, eller ja, min upplevelse i alla fall.Är lite inne på samma, hängt med och tyckte 4'+ var ok för ok exemplar. Vet däremot inte var man stannar när tavlorna är så fina. Sätter upp låtsasspärrar men är nu osäker. Samma som med svarta Eterna med cal 852, är det 5, 10 eller 20'? Hade aldrig betalat 20', men under känns idag rimligt.