Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De luggarna du!Äldsta armbandsuret i samlingen. 30-talare med Eterna-verk och GF-länk.
Äldsta armbandsuret i samlingen. 30-talare med Eterna-verk och GF-länk.
Den där gör mig ledsen att jag aldrig fick den där isade...Polaris.
Om den ändå kunde tala, vilka stories med så många år på nacken.Äldsta armbandsuret i samlingen. 30-talare med Eterna-verk och GF-länk.
Så cool, skulle gärna ha en sån i samlingen!
Ja verkligen. Löbner som uret är märkt, var en superfin juvelerare i Berlin som dessvärre försvann under WW2. Jättetragiskt. Ser framför mig att någon under 30-talet reste till Berlin och köpte med sig klockan.Om den ändå kunde tala, vilka stories med så många år på nacken.
38mm - 39mm med vridningen.36mm på denna?
Ja vad synd att de inte finns kvar. Hade såklart också varit kul att veta mer om klockan och vem som haft den runt handledenJa verkligen. Löbner som uret är märkt, var en superfin juvelerare i Berlin som dessvärre försvann under WW2. Jättetragiskt. Ser framför mig att någon under 30-talet reste till Berlin och köpte med sig klockan.
Riktigt trevlig Tärna!Okej, Svalan kom idag, så var bara tvungen o lägga upp en bild på min trio i svenska fåglar. Örnen är den enda som går för tillfället, men behöver nytt glas får dock inte av locket.