Bra val, bytte direkt till denna!Argonaut med funkig länk får inleda veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val, bytte direkt till denna!Argonaut med funkig länk får inleda veckan
Tack! Jag tror det. Har inte snöat in på hästrumpor riktigt (än) men det är märkt "real cordovan" och det betyder väl samma sak gissar jag?Snygg! Juste armband också. Shell Cordovan?
Antar det med.Tack! Jag tror det. Har inte snöat in på hästrumpor riktigt (än) men det är märkt "real cordovan" och det betyder väl samma sak gissar jag?
Möjligen senaste köpet...Tack. Sista köpet !
Ja, det där måste var felskrivning eller autocorrect .Möjligen senaste köpet...
Kanske dagens sista köp?Möjligen senaste köpet...
Härligt udda, ja! Mja, min efterforskning har nog pekat på sent 60. Men inte omöjligt att det kan vara tidigt 70 också.Riktigt kul boett på den där! Tidigt 70?
Grymt bra hela vägen.Breitling Televerket på nytt band.
Band av stolparbetarväska från Televerket.
De orangea sömmarna representanter de 16år som farfar jobbade i stolpar på Televerket.
Min banddesign. Men allt det fina arbete med att få till ett band gjordes av @SpaceAce.
Det var helt och hållet mitt nöje att få hjälpa till att tillverka det här bandet efter @TibbeTabb:s design (även om materialet ställde till med lite huvudbry ).Breitling Televerket på nytt band.
Band av stolparbetarväska från Televerket.
De orangea sömmarna representanter de 16år som farfar jobbade i stolpar på Televerket.
Min banddesign. Men allt det fina arbete med att få till ett band gjordes av @SpaceAce.
Nä, det är någon som byter till sig alla jag skaffar...Bytte klocka till kvällen. Har nyligen upptäckt Recta som tillverkat några riktigt fina ur. Någon annan som sitter på liknande?
Den här ovan har jag iaf inte snott av digNä, det är någon som byter till sig alla jag skaffar...
Undantaget bekräftar regeln.Den här ovan har jag iaf inte snott av dig