Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är avis! Stort grattis!Har sucktat efter en sån här rätt länge och riktigt kul att äntligen få äga en. Bland de coolaste kronograferna från 60-talet IMHO
Just mitt ex är lite av en kändis då den uppmärksammades i Hodinkees ”Bring a loupe” för några år sedan. Länk för er som vill läsa lite https://www.hodinkee.com/articles/bring-a-loupe-march-10-2017
Är avis! Stort grattis!
Ställer mig i kö "när" den ska flippastackar Är riktigt nöjd
Ställer mig i kö "när" den ska flippas
Haha precis, när den va ny så lite kanske men inte längreVattentätt
Mmm en sån skulle inte jag tacka nej till. Snygg klocka!!Certina startar veckan.
Tack! Själv gillar jag tavlan bäst...Mmm en sån skulle inte jag tacka nej till. Snygg klocka!!
Den där va ju riktigt rolig, svincool! Även bandet till verkar grymt!
Vad roligt med en GUL-bror!Kom igår, tyvärr är displayen knäckt så digitala delen funkar inte.
Är det någon som har ett T480 Miota-verk liggandes så hör av er!
Japp, har 4st nu. En ganska ny, denna, en nos och min ungdomsklocka...Vad roligt med en GUL-bror!
Den där va ju riktigt rolig, svincool! Även bandet till verkar grymt!