Omega seamaster 2846-48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tack! Har inte kollat urverket, men min har centrumsekund.Nej, inte mer än vad som står i von Osterhausens bok! De verkar vara rätt ovanliga! Har du kollat urverket i din?
Grym!!Vem behöver tidtagning en fredag? Ha en skön helg! Angelus på handleden.
Cool 2 hands kronografVem behöver tidtagning en fredag? Ha en skön helg! Angelus på handleden.
Haha tack, bad urisen plocka bort allt onödigtCool 2 hands kronograf
Vem behöver tidtagning en fredag? Ha en skön helg! Angelus på handleden.
Kul jobb!På mitt jobb kör vi vintage-GTG, nästan varje dag.
Grymt! Ja, jag är avis! Trevlig kväll!På mitt jobb kör vi vintage-GTG, nästan varje dag.
Den här och Heurs motsvarighet är riktiga favoriter! Hoppas på att kunna förvärva ett ex ngn dag.Fick hem denna 56-åring från uris idag, Aquastar Regate 1964. Trevlig helg!
Härlig!från vilket år?Trevlig helg! CWC ”Fatboy” idag!
Tack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .Grymt! Ja, jag är avis! Trevlig kväll!
Man blev ju inte mindre Avis av den beskrivningen direktTack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .
1980!Härlig!från vilket år?
Drömjobbet helt enkelt;-)Tack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .