• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Omega seamaster 2846-48
20200925_132316-01.jpeg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Grymt! Ja, jag är avis! Trevlig kväll!
Tack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter :woot: ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .
 

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Tack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter :woot: ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .
Man blev ju inte mindre Avis av den beskrivningen direkt ;)
Härligt att ha ett delat intresse på jobbet!
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tack så mycket! Vi kör våra träffar på arbetstid och till förmiddagskaffet blir det inte sällan en liten genomgång av vad vi för dagen har på handlederna, helgens loppisfynd, några band man funderar på att byta till, intressanta nätauktioner som ligger ute och vad man eventuellt lagt bud på och klockorna vi mörkat för våra äkta hälfter :woot: ...Och då är jag den ende representanten för svärdssidan. Ja, vi har det väldigt trevligt på jobbet, @Klockjägaren .
Drömjobbet helt enkelt;-)
 
Topp