Haha va fan! Kräver tydlig illustration som visar på skillnaderna mellan shark-, vanligt-, gubb- och tantmesh omedelbart!
Tantmesh har du ju själv men här är shark och gubb:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha va fan! Kräver tydlig illustration som visar på skillnaderna mellan shark-, vanligt-, gubb- och tantmesh omedelbart!
Det där är inte gubbmesh, alldeles för modernt. Dessa fanns knappt då det begav sig.Tantmesh har du ju själv men här är shark och gubb:
Tantmesh har du ju själv men här är shark och gubb:
Kan ta med ett på lördag, har tvåHm, ett shark till flingan hade nog varit något! Tack
Du har tyvärr fel men det är lätt att gå bort sig eftersom det råder lite begreppsförvirring. Det handlar ej om tidsenlighet utan om uttryck.Det där är inte gubbmesh, alldeles för modernt. Dessa fanns knappt då det begav sig.
Kanoners, vore sjysstKan ta med ett på lördag, har två
De siffrorna är helt fantastiskt underbara! (Varför kan jag inte editera quote-texten i tapatalk längre? Jävla mög)
Du kan ju alltid skicka tropic-bandet vidare till mig..Börjar bli lite sugen på att testa gubbmeshet till Tudor subben... ..även om jag får hem ett nytt Tropic i morgon..
Squale på rocka har följt med idag
Har vi någon bra pusher på Tropicband till vettiga priser på forumet?
Squale på rocka har följt med idag
Snygg! Har några Tropics kvar, men vad är det för lugsize?
Bra att du har hittat hit
Skön klocka
Fantastiskt fin!
Kolla theargonauts annons, t ex nr 7Squale på rocka har följt med idag
I väntan på nytt band, testkör jag mesh på Tudor sub. Sorry, Gummo /quote] Ingen fara, det där får duga. B-gummi och blanka läderband med fantasifärger brukar jag dock bli väldigt upprörd när jag ser på vintageur!
Den där kan jag tänka mig att köpa av dig, faktiskt. Rakt av, ba'. Tar du med den på gtg:n?Flingan på tropic idag!
Den där kan jag tänka mig att köpa av dig, faktiskt. Tar du med den på gtg:n?
Flingan på tropic idag!