Glasfiber idag, Sideral automatic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6,5xxxx serie så första halvan -80 tror jag. Jo, tidstypiskt är väl det bästa. Den har ref 9315 (93150 om Rolex Oyster) med 380 endlinks (585 om Rolex) är vad jag fått framTänkte mest att du ville ha en som var tidstypisk för klockan, vad är det för årgång på den?
Säkert någon som är snabbare än jag att svara på vilken som var original när vi vet vilket år.
Trevliga ryssar ni har idag :Vad är det för nåt ?
En sån länk är det nog jag letar efter, är det ref 93150 med 585 endlinks?Känns som länk är bäst på subben.
Mm, kollat, tyvärr fel ref han har inne just nuKolla med Gripenbro.se, finns ibland länkar där.
Trevliga ryssar ni har idag :Vad är det för nåt ?
Vad hysar kärringen för !!!? . Trevlig lite ryss . Vad är det för nåt ?
temat på klockan kommer från en klassisk rysk propaganda poster
Не болтай! = Prata inte!
Konstnär: Vatolina Nina Nikolaevna (Ватолина Нина Николаевна) 1941
klockan har mycket attityd, lite rolig men lite historiskt allvar samtidigt...
Fungerar perfekt och är välbevarad.
Saknar fakta om klockan, om den är allvarligt menad eller turistattraktion? ngn annan som vet mer om när/var/hur får gärna berätta!
Återkommer med en nykter kommentar senare.En sån länk är det nog jag letar efter, är det ref 93150 med 585 endlinks?
Haha, ha ett underbart rusÅterkommer med en nykter kommentar senare.
Den ser lite mysko ut (index och utan sekund). Tror att detta verk heter 2602 och är 15 stenars! Väldigt likt Pobedas verk!
Cool var den i vilket fall
Den är så jäkla kool! Ångrar att jag inte knep den själv...Upp o hoppa slöfockar, klockan är snart 0530 och ni har inte plockat fram dagens vintage än?
Idag blir det WylerVettan igen.
Det är inte så att du råkar ha en länk ligga oanvänd därhemma, Jabla?Återkommer med en nykter kommentar senare.
Tyvärr inte, men tänkte tipsa dig om jag stötte på en.Det är inte så att du råkar ha en länk ligga oanvänd därhemma, Jabla?
Jatack, jättegärnaTyvärr inte, men tänkte tipsa dig om jag stötte på en.