Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker nog det är märkligare att det görs så stora idag?Ändå intressant att man byggde så små bruksklockor för män.
Ja det håller jag verkligen med om.Tycker nog det är märkligare att det görs så stora idag?
Är det stretch-länk?
Jäklar va jag gillar vintage kostymklockor med svart urtavla.TissotTisdag.
TissotTisdag.
Ja, det är ju ett måste, ...om inte datumet behöver snurras allt för långt.Insåg just mitt misstag och blev tvungen att byta, det är ju TissotTisdag!
Nice I have a similar NavystarYes. They are rare, but I have two of them.
Insåg just mitt misstag och blev tvungen att byta, det är ju TissotTisdag!
Ja, det är ju ett måste, ...om inte datumet behöver snurras allt för långt.
Är det Tisdag så är det TissotTisdag. Är sedan gammaltTisdagsTissot här som många andra.
Very nice! It is the same bracelet. They must have been low production, as we see so few of them today. Luckily my wrists are small, as the ones that I own would not fit larger wrists.Nice I have a similar Navystar
with looks to be the same stretch-oyster bracelet. Also the original metal sales sign (I think).
I luckily have an extra link to spare while my wrist is around 17,5cm.Very nice! It is the same bracelet. They must have been low production, as we see so few of them today. Luckily my wrists are small, as the ones that I own would not fit larger wrists.