Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan sägs vara original från säljaren men är själv ingen expert på dessa "årsmodeller"...Är det originaltrycket?
Oljorna som torkar?Invägning efter förvaring, märkligt, dom tappar hundradelar när man låter dom vila. Metallurger och professorer, ge oss ett svar! Kan vara att man inte matar med armtid..
Kul att se den där i bättre skick! Min går fortfarande åt fanders för fort så jag kan inte följa ditt exempel. Som väl är har jag en del andra att välja bland. Idag blev det en West End från indiska armén.
O tappat den kära kronan Är det tavlan och visarna som inte hör hemma?Franken
Precis, fick låna tavla från en annan Mrpsa. Bytte dock tillbaka igen. Lite för tam tavla till en 1000m-boettO tappat den kära kronan Är det tavlan och visarna som inte hör hemma?