Kul, gillar Timex, de gjorde armbandsuret tillgängligt för amerikanarna, visst det är inte topp kvalitet, men många har bra design. Gillar fortfarande att när tillfälle ges gå in i en drugstore i USA och köpa en ny med flexlänk för 14usd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, gillar Timex, de gjorde armbandsuret tillgängligt för amerikanarna, visst det är inte topp kvalitet, men många har bra design. Gillar fortfarande att när tillfälle ges gå in i en drugstore i USA och köpa en ny med flexlänk för 14usd.
Oj berätta ?Äntligen på armen
Ett projekt som tyvärr tagit alldeles för lång tid att få till, men nu funkar nästan allt. Bara Quick-set med tryckknapp till datumet som inte fungerar vilket jag kan leva medOj berätta ?
Tack riktigt roligt projekt och väldigt fin klocka.Ett projekt som tyvärr tagit alldeles för lång tid att få till, men nu funkar nästan allt. Bara Quick-set med tryckknapp till datumet som inte fungerar vilket jag kan leva med
Står F.A på min tavla men har hittat likadana både från Sinn och Chronoswiss, bra storlek och trevlig design samt roliga komplikationer i ett format som inte är så vanligt!
Edit: hittade en till Chronoswiss som såldes på auktion 2015 där den specificerades som 18k gold. Vet inte om jag litar på de, min är iaf inte solitt guld utan gold filled.
Den buda jag på i auctionetEtt nyförvärv igår. Mysig Atlantic.
Asså! den gick billigt tycker jag ändå.Den buda jag på i auctionet
Tack själv. Mycket trevlig deal.Bryter mitt veckoschema med gårdagens nytillskott! 2990 seachero från 1957!
Stort tack till @TibbeTabb för trevligt tugg och möjligheten att ta över den här!