Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg, är väl rätt ovanligt att de bara står Turler, har mest sett Omega branded Turler.Brunt skinn + guld = snyggt
Snyggt! Yes, den ska få va framme ett tag!
Türler brandade ju alla möjliga, Longines (som här), IWC, Omega, Eterna, Longines, Certina. JLC. Tror att dubbelbrandat är det vanligaste när det är stora serier, då tar man bara en tavla och målar dit Türler på en std-tavla. Deras egna linjer utan co-branding är då i det billigare segmentet.Riktigt snygg, är väl rätt ovanligt att de bara står Turler, har mest sett Omega branded Turler.
Gillar verkligen den där modellen, ångrar att jag var så snabb med att sälja min
Härlig Enicar, den piggar upp en sån här dag...Supergrå dag fördrivs med färg!
Enicar Sherpa Super-DIVETTE på skönt natoband!
Den är kul och udda.Gillar verkligen den där modellen, ångrar att jag var så snabb med att sälja min
Tack!Härlig Enicar, den piggar upp en sån här dag...
Grymt mysig tavla på den,
Tack, ja mycket liv i den på ett elegant sätt IMHOGrymt mysig tavla på den,
Tillbaka från service idag. Ful visarställning men jag hade inte tid att pilla.
tjusig! Vad är det för ref och år på den?