Då får vi battla!Vad härmar du? Äh skitsamma då ska jag oxå vara med å härmas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får vi battla!Vad härmar du? Äh skitsamma då ska jag oxå vara med å härmas!
Haha tackar!Wow gz! En sån vill jag oxå ha!
Vet inte om jag förtjänar nägon typ av inspirations /upphovsstatus men då härmandet åt andra hållet är väldigt friskt tar jag åt mig
Vad härmar du? Äh skitsamma då ska jag oxå vara med å härmas!
Vad härmar du? Äh skitsamma då ska jag oxå vara med å härmas!
Mkt snygg men rött kort!
Kontrar med en snarlik (dock ej Revue).
Wow gz! Till både beffy, länk och uppskov på lyxfällan!Vet inte om jag förtjänar nägon typ av inspirations /upphovsstatus men då härmandet åt andra hållet är väldigt friskt tar jag åt mig
Väldigt fina ur båda!
Jag var tyvärr dum och sålde min när jag skulle sälja "allt icke livsnödvändigt" för att köpa hus, och tänkte "många bäckar små"...
Har bara denna Revue nu.
Well, nu har "vi" landat i att vi helst vill bo kvar. Så nu har jag har återgått till att köpa klockor och orimligt dyra julslipsar.
Men min gamla Revue Sport lyckades tyvärr flytta...
Men jag lyckades iaf plocka Beefy med länk här på KS idag. Lite mjuk i boetten kke men ser mysig ut
Morning
Ser fram emot lite handelsskott med länken sen när den landar hos digVet inte om jag förtjänar nägon typ av inspirations /upphovsstatus men då härmandet åt andra hållet är väldigt friskt tar jag åt mig
Väldigt fina ur båda!
Jag var tyvärr dum och sålde min när jag skulle sälja "all icke livsnödvändiga" klockor för att köpa hus, och tänkte "många bäckar små"...
Har bara denna Revue nu.
Well, nu har "vi" (frun) landat i att vi helst vill bo kvar. Så nu har jag har återgått till att köpa klockor och orimligt dyra julslips är
Men jag lyckades iaf plocka Beefy med länk här på KS idag. Lite mjuk i boetten kke men ser mysig ut
Det lär du inte slippaSer fram emot lite handelsskott med länken sen när den landar hos dig
Jodå, var din fina på blått band som fick mig att slå till. Finns många fina detaljer på dessa måste jag erkänna, helt klart nöjd även om jag tyckte 2’ var lite dyrt. Tokkool Omega btw!Vet inte om jag förtjänar nägon typ av inspirations /upphovsstatus men då härmandet åt andra hållet är väldigt friskt tar jag åt mig
Väldigt fina ur båda!
Jag var tyvärr dum och sålde min när jag skulle sälja "all icke livsnödvändiga" klockor för att köpa hus, och tänkte "många bäckar små"...
Har bara denna Revue nu.
Well, nu har "vi" (frun) landat i att vi helst vill bo kvar. Så nu har jag har återgått till att köpa klockor och orimligt dyra julslips är
Tack! Ja de är grymma! Grattis! Billig tycker jag. Sålde min för 3 och hade köpt åter för samma. Är din 34? Tror det finns 36 också men min var 34Jodå, var din fina på blått band som fick mig att slå till. Finns många fina detaljer på dessa måste jag erkänna, helt klart nöjd även om jag tyckte 2’ var lite dyrt. Tokkool Omega btw!
Haha vackertEfter allt härmande i tråden fick jag inspiration till dagens klocka