Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den är rätt frän. Tyvärr ingen originalladdareSpännande historia, har du laddaren ?
#TBT Tourist Everlight Part #1: Origins
First electric lighting watch with a dial illuminated by a small bulb. Tourist Everlight. Introduced in 1957.www.fratellowatches.com
Svintung kombo hörru! Jäklar vad bra den där klossen ärGlesbygdskavaj och Certina.
Jag är jättenöjd! Tycker den bär riktigt bra, platt och stort trots 34mm. Lite som min Seachero (ref 2990). Älskar verkligen tavlan, den gör sig ganska bra på bild men betydligt bättre på armen Du får börja använda din, dom är ju coola!Är du nöjd med din? Tycker det är en härlig klocka som jag bär alltför sällan. Enormt lättavläst med den härliga kontrasten.
Tur att vi inte vaskar UG på SJ då punktlighet definieras som max 5 minuter sen
Absolut, tavlan är ngt helt annat IRL. Den är grym på armen!Jag är jättenöjd! Tycker den bär riktigt bra, platt och stort trots 34mm. Lite som min Seachero (ref 2990). Älskar verkligen tavlan, den gör sig ganska bra på bild men betydligt bättre på armen Du får börja använda din, dom är ju coola!
Den där är en av Seikos absolut bästa någonsin. Naturligtvis sålde jag min...Seiko från juli 1969 (keep ’em coming)
Håller med, något av en vattendelare, men jag gillar kombon med den kantiga boetten och den runda bezelnDen där är en av Seikos absolut bästa någonsin. Naturligtvis sålde jag min...
Den där var riktigt snygg!Excelsior Park Chronograph, Cal 143-6, tidigt 60-tal? Lätt och fint tropical IRL
Ett litet mästerstycke beträffande formgivning.. och vilka visare !!Zoom och uppsatsskrivande...tur att vackra klockor kan ge lite energi när det behövs. Dagens Lagonda!
Blev ju bra det där! Är det det mörka eller ljusa?Olma på läder från @grodslukarenx