Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym Certina med härlig Sunburst
Riktigt fin!Här kommer en till Certina med härlig sunburst
Nice! Det var länge sedan jag såg en dylik Certina !Secret Santa klockan idag, men bilder från igår
Grönt är skönt!
Enicar MRO i nyskick!
Den som gick på auktion nyligen?
Yes, precis. På Kaplans höstkvalite. Fått ett nytt glas sedan dess bara.Den som gick på auktion nyligen?
Kul! Min gamla. Hade 3 NOS. En carrera, en autavia gmt och denna. Monacon är den enda som är kvar i Sverige.Yes, precis. På Kaplans höstkvalite. Fått ett nytt glas sedan dess bara.
Taaack!Dom där är sååååå snygga!
Jag har missat två som var till salu på tratten med just grön grön tavla (glömde av tiden), men fler lär väl dyka upp...
Funderar på att ge ovan klocka till mamma i julklapp, hon jobbade på Televerket.Julklockan införskaffad
Kul! Har haft en liknande av yngre årgång, Breitling med Valjoux 57. Vet du vad det är för verk i din?Julklockan införskaffad