Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Da Vinci ” En riktigt fin nära släkting vet du om din tavla är original?? Tror min är ommålad ”
Släng gärna upp en bild på din. Jättesvårt att säga om tavlan är renoverad. Jag önskar jag visste helt säkert, isf har det svarta fräschats upp. Den stämmer stilistiskt med hur de ska se ut till skillnad från en del andra powermatic nautilus (samma ref) jag sett, som definitivt renoverats till det sämre.
Här är min bredvid en annons från tiden.
@Da Vinci ” En riktigt fin nära släkting vet du om din tavla är original?? Tror min är ommålad ”
Släng gärna upp en bild på din. Jättesvårt att säga om tavlan är renoverad. Jag önskar jag visste helt säkert, isf har det svarta fräschats upp. Den stämmer stilistiskt med hur de ska se ut till skillnad från en del andra powermatic nautilus (samma ref) jag sett, som definitivt renoverats till det sämre.
Här är min bredvid en annons från tiden.
Vet inte om det blev rätt, slänger upp bilderna igen.... hoppas det syns bättre nu
Måste säga att dom ser identiska ut förutom kronan
Kul gravyr!En gammal loppisklocka jag tog fram idag.
Lite skoj med gravyr på locket, Prize JAL B-727 naming contest 1964.
Den borde väl klara uppdraget utmärkt såvida den inte har några brister i packningar eller så?Dagar som dessa då man strax måste bege sig ut med snöslungan, med snöfall i sidled, och jag bara har vintage-ur i lådan. Är det nu man ska joina kobra-Kai med något oförstörbart.
Den borde väl klara uppdraget utmärkt såvida den inte har några brister i packningar eller så?