Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen information men väldigt stilren och vacker klocka!Gammal Omega. Arvegods.
Vet tyvärr inget om klockan. Så om någon har info är jag tacksam.
Obehagligt bra!Blev en annan Seiko idag.
Många tack Den är riktigt trevlig.Obehagligt bra!
TackHar ingen information men väldigt stilren och vacker klocka!
”Svenskt” även här. Viking Sport.
Det var alltså en, typ... "Svenska klockandag", idag. Valde lite fel med Seiko imorse alltså. Nåja, svensk dagskiva, åtminstone.
City "Tre Kronor"
Tycker att vi inför ""Svenska" klockans dag" i kalendariet, finns ju en massa andra konstiga dagar redan !!Det var alltså en, typ... "Svenska klockandag", idag. Valde lite fel med Seikoi morse alltså. Nåja, svensk dagskiva, åtminstone.
Vi kan väl satsa på att etablera "Svenska klockors dag", till 6/6.Tycker att vi inför ""Svenska" klockans dag" i kalendariet, finns ju en massa andra konstiga dagar redan !!
Tycker jag vi gör. En god anledning till att få vintagefolket att leta fram de glömda "Svenskuren" ur sina gömmor. Misstänker att de flesta/många har någon/några...Vi kan väl satsa på att etablera "Svenska klockors dag", till 6/6.
Jag tycker egentligen att man skulle kunna lägga "Svenskatråden" i Diskussion, ( Där kan de behöva se ett eller annat riktigt sportur.) och blanda Viking, Halda, Bore och alla fåglarna med GoS, Sjöö Sandström, Malm, Bravur, mfl.Tycker jag vi gör. En god anledning till att få vintagefolket att leta fram de glömda "Svenskuren" ur sina gömmor. Misstänker att de flesta/många har någon/några...
Frågan är om vintagenördarna är intresserade av att ”byta sida”Jag tycker egentligen att man skulle kunna lägga "Svenskatråden" i Diskussion, ( Där kan de behöva se ett eller annat riktigt sportur.) och blanda Viking, Halda, Bore och alla fåglarna med GoS, Sjöö Sandström, Malm, Bravur, mfl.
Jag tror du har rätt, men försöka kan duga! ☝Frågan är om vintagenördarna är intresserade av att ”byta sida”
+1Jag tror du har rätt, men försöka kan duga! ☝
Idag byter vi klockmärke.