Movado i snöovädret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid hög klass på både klockor och bilder från dig, grymt kul att se.2846:a idag!
Snygg!Spelar i en helt annan division än din @Sebastard Gillar verkligen tavelrefensen på dessa, den är otroligt läcker men även otroligt svårfotad.
Härligt där! Jo den blå/grön skiftande petrol tavlan är inte det lättaste att få fram rätt lyster i vid fotografering. Rätt vinkel i solljus så kan man lyckas. Fin klockaSpelar i en helt annan division än din @Sebastard Gillar verkligen tavelrefensen på dessa, den är otroligt läcker men även otroligt svårfotad.
Stort tack för vänliga ord!Alltid hög klass på både klockor och bilder från dig, grymt kul att se.
Hej, det stämmer. Just ersättningskristall för den här referensen verkar svår att hitta. Har polerat mineralglas på en 'Bruce Lee' med vara handkraft, våtslippapper och avslutning med ceriumoxid. Den blev bra mycket bättre, men skulle behövt maskinbearbetning med för pricken över i.Snygg!
Men hade mått bra av lite glaspolering! Även mineralglas (om det är det) går och polera, även om det tar tid. Jag har en Bulova som hade några repor, som med hjälp ceriumoxid och en dremel blev rätt mycket bättre!
Vad är det för ref?
Måste fråga, köpt den nyligen?Certina waterking idag
Köpte den i september 2020 så det är inte så länge sedan!Måste fråga, köpt den nyligen?
Ah, ok! Sålde nämligen en precis likadan till Sthlm i veckan. Var trasigt glas på den, så tänkte om du var köparen och bytt glaset .....Köpte den i september 2020 så det är inte så länge sedan!
Inte jag den här gången men det kunde varitAh, ok! Sålde nämligen en precis likadan till Sthlm i veckan. Var trasigt glas på den, så tänkte om du var köparen och bytt glaset .....
Skitcool patina på den där!!!
Ja, säg det du . Ska väl vara en 2002 eller 2009 kanske, Venus 188 verk. Köpte den så här. Fel boett är det i alla fall.Vad är det för ref?
Hehe, den såg lite lurig ut så jag blev nyfiken. Visarna är inte heller riktigt rätt eller?Ja, säg det du . Ska väl vara en 2002 kanske, Venus 188 verk. Köpte den så här. Fel boett är det i alla fall.
Ja lite lurig är den, men tyckte den var snygg och gick för en billig peng så jag kunde inte låta bli . Nä visarna är nog inte heller rätt, tror nog de är lite äldre.Hehe, den såg lite lurig ut så jag blev nyfiken. Visarna är inte heller riktigt rätt eller?