• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

13CDE938-486F-4627-81F1-303C991B94CA.jpeg

Gammal DS.

Ropade hem denna Tourist för någon dag sedan. Hade dock missat att den låg på 29mm, vilket är lite smått även för mig. Fick sambon att bära den istället, men detta är verkligen "dagens vintageur", för den kommer åka av imorgon och aldrig på igen. Därför är jag så tacksam för KS då ingen i min närhet har ett uns intresse för klockor.

Är dock väldigt imponerad av att jag drog upp den igår när den kom hem i brevlådan, satte tiden via mobilen och la undan den i ett skåp, tog fram den nu och den tickade på och låg på samma minut som mobilen. Inte dåligt för en gammal budgetklocka.
IMG_20210224_170116.jpg

Ropade hem denna Tourist för någon dag sedan. Hade dock missat att den låg på 29mm, vilket är lite smått även för mig. Fick sambon att bära den istället, men detta är verkligen "dagens vintageur", för den kommer åka av imorgon och aldrig på igen. Därför är jag så tacksam för KS då ingen i min närhet har ett uns intresse för klockor.

Är dock väldigt imponerad av att jag drog upp den igår när den kom hem i brevlådan, satte tiden via mobilen och la undan den i ett skåp, tog fram den nu och den tickade på och låg på samma minut som mobilen. Inte dåligt för en gammal budgetklocka.
IMG_20210224_170116.jpg
Charmig klocka👍

Tillbaka
Topp