Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig tavla!
Ja, tavlan avgjorde köpet den gången. Sånär som på den och verket så såg den bedrövlig ut. En forum-uris hade en bättre boett och satte nytt plexi. Sedan blev den riktigt bra. Sitter på en DS-länk ifrån sent 80-tal. Passar riktigt bra, imo.Härlig tavla!
Pluggstuga och med en 60-tals äventyrare på handleden? Jag med
Blev lite grönt och skönt vårmögel idag. Andra bilden lånad från nätet. Föll för den för min pappa hade en grön Alfa Romeo när jag var liten. Någon som vet något om märket Alfa? Mest stött på det på loppisar, men insidan av boetten är märkt "S Kocher" som ligger bakom Eska och Royce samt att den har ett Fleurier verk i sig, så för att vara mögel har den småkul DNA i sig
Gud vad schysst boett och tavla! Något Alfa var bra på så var det roliga färger iaf verkar det som Min krånglade sig lite med att sekundvisaren stannade vid minutvisaren när minutvisarn var runt 25-35 minutsområdet, men nu har den plötsligt bestämt sig för att funka och går typ +5s/dygn (ta i trä) Tack för infon också och hoppas bygget går bra!Åh, grönt e skönt! Har en grön jag med, den går, men något krånglar (kommer dock inte ihåg vad), skall sätta mig och sätta ihop den igen och se vad det var som krångla...
Har ingen koll på alfa, hittade lite här dock:
Vintage Alpha help.
Hi all just wanted to get some info on this Alpha Swiss watch, it looked very unique and I got it at a decent price. I will post pics when it gets to me. Any info would be nice, thanks .www.watchuseek.com
Gud vad schysst boett och tavla! Något Alfa var bra på så var det roliga färger iaf verkar det som Min krånglade sig lite med att sekundvisaren stannade vid minutvisaren när minutvisarn var runt 25-35 minutsområdet, men nu har den plötsligt bestämt sig för att funka och går typ +5s/dygn (ta i trä) Tack för infon också och hoppas bygget går bra!