Patron Ur.
Guld
Candino kronograf idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer att bli riktigt bra!Nytt glas på ingång, kommer höja denna skönhet ännu ett snäpp! Nivada Antarctic Date.
Fin! Gillar disco-känslan!
Den första är den största.Inlägg 1000 på KS!
Firas med min första klocka. Måste fått den när jag var 10-11 år och använde den dagligen i många år framåt.
Kommer alltid vara en viktig pjäs för mig.
Måste presentera min första klocka som jag gick in i butik och köpte för egna pengar, ca -85 ..tidigare ur va presenter samt gnäll på morsan att man måste ha den där klockan mm. ..jag tror även att året är med på bakboetten?
En riktig stilbildande 80-talare !
Riktigt tung! Vad mäter den?
Härligt fet och tungRiktigt tung! Vad mäter den?
Riktigt bra! Missade en sådan för något år sedan, då såld hos något danskt auktionshus.Härligt fet och tung
43x46x16
Det var nog den jag knep då låter det somRiktigt bra! Missade en sådan för något år sedan, då såld hos något danskt auktionshus.
Liten värld. Grattis!Det var nog den jag knep då låter det som