Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Förtjänar dock ett bättre band. Är kronan märkt?Råkade impulshandla en gammal Enicar på Tidlösa Ur utanför Uppsala idag. En nätt somrig liten pjäs, kommer nog passa bra när solen tittar fram!
Tack!Fin! Förtjänar dock ett bättre band. Är kronan märkt?
Ser ut att vara rätt krona. Jag skulle valt ett skinnband istället för perlon, som sliter på boetten och inte är särskilt snyggt IMO. Men det är ju högst personligt vad man gillar för band. Fin klocka hur som, grattis!Tack!
Ser ut som det tycker jag, man anar Saturnus om man tittar noga.
Ja, bandet har lite vågad färg. Tycker dock perlon bidrar till den somriga känslan. Kanske skulle passa med ett gult?
Inte märkligt att modellen är en evig klassiker. Din är enligt mig bästa årsklassen !
Tja, man kanske skulle ha tagit sin Mora atlet iställetMora idag, är ju Vasalopp.
Du får byta lagom till de går i målTja, man kanske skulle ha tagit sin Köra atlet istället
Inte många äldre Cartier här i tråden...
Snyggt!