Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ångrar mig djupt att jag sålde min varje gång jag ser en.... Riktigt snygg!City Professional Diver, dubbelpost från Dagens Klocka.
Bamsing!Tissot Camping från 37
Tack! Kan höra av mig om det skulle bli dags för försäljning, dock inte aktuellt just nu!Ångrar mig djupt att jag sålde min varje gång jag ser en.... Riktigt snygg!
Tack det får du gärna, men risk att du får samma ågren så jag måste nästan avråda sälj på denTack! Kan höra av mig om det skulle bli dags för försäljning, dock inte aktuellt just nu!
Häftiga 29mmBamsing!
Men cool! Hur stor om jag får fråga?
Hur bärs den då? Ser knubbig och go ut?Häftiga 29mm
Jag brukar ha som regel, för mig själv, att allt över 30mm är bärbart!Mido som funkar trots sin ringa storlek på 30,7mm.
Mycket bra regelJag brukar ha som regel, för mig själv, att allt över 30mm är bärbart!
Den är så cool!
Mycket mysig den!Svårt att tröttna på den tavla.