Bra kämpat! Själv har jag bytt klocka minst 18 ggr idag! Just nu ”Helmet”Movado HS 288 Tempo-Matic (dag 18 av 31)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kämpat! Själv har jag bytt klocka minst 18 ggr idag! Just nu ”Helmet”Movado HS 288 Tempo-Matic (dag 18 av 31)
Mkt. Läcker pointer.. mums!Marvin Pointer Date fyrtiotalare..
Trevlig fredag vintagevänner!
Stort tack!Mkt. Läcker pointer.. mums!
Börjar gilla dessa! Visst finns de i helguld?
Snygg!Enicar idag, en klocka jag inte riktigt bestämt om jag gillar eller ej. Lite fulsnygg på 70-tals vis?
Jag är korkad och vet inte hur man får in citat i redan publicerade inlägg men jag tycker den är helt rätt. Den är guldig, funky, Enicar och alldeles helt rätt charmigt sprallig för att kännas som en riktigt bra fredagsklocka. Klassisk charmör som man inte kan låta bli att le utavEnicar idag, en klocka jag inte riktigt bestämt om jag gillar eller ej. Lite fulsnygg på 70-tals vis?
Oh yes! Både med äldre wave-länk och nyare varianten.Börjar gilla dessa! Visst finns de i helguld?
Oh yes! Både med äldre wave-länk och nyare varianten.
Boom. Den första ❤Oh yes! Både med äldre wave-länk och nyare varianten.
ebel ref 8134901; 8=guld 134=kaliber (el primero) 901=modellbeteckningenBoom. Den första ❤
Vad ska jag googla? Ref? Prisbild?
Wow grym info, tack!!ebel ref 8134901; 8=guld 134=kaliber (el primero) 901=modellbeteckningen
Min har 1 som första siffra, dvs guld och stål (tvåton). 9 som första siffra är stål. 9 är alltid stål hos Ebel men jag är 99% säker på att skruvar och krona är i vitguld på dessa.
Googleaway!!!
8134901
1134901
9134901
Förövrigt är jag rätt sur på Hodinkees 80s week. Varför skriver de inget om Ebel?! De ägde ju 80-talet!
Edit; angående prisbild har jag tyvärr ingen koll! Pruta...ingen gillar väl Ebel?!
Nä, har ju sett av det du samlat på dig att det finns några läckra.Snygg!
Du är aldrig fel med en Enicar!
Tackar hjärtligast funky vill man ju vara, tror det mest är guldduble som jag har lite svårt för. Den kom på en "ful" tight flexlänk den kanske borde på igen för att öka på stilen, blodflöde till fingrarna är överskattat .Jag är korkad och vet inte hur man får in citat i redan publicerade inlägg men jag tycker den är helt rätt. Den är guldig, funky, Enicar och alldeles helt rätt charmigt sprallig för att kännas som en riktigt bra fredagsklocka. Klassisk charmör som man inte kan låta bli att le utav
Har ju en kompis till din i NOS-skick som frun använder sparsamt:Nä, har ju sett av det du samlat på dig att det finns några läckra.
Tackar hjärtligast funky vill man ju vara, tror det mest är guldduble som jag har lite svårt för. Den kom på en "ful" tight flexlänk den kanske borde på igen för att öka på stilen, blodflöde till fingrarna är överskattat .