Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysiga visare.Certina!
Tack.Mysiga visare.
Härligt att se en till! Tycker att boetten och tavlan är underbara, svårt att fånga på bild. Här är min tvilling!1966...
Fantastiskt att din med är i så bra skick.Härligt att se en till! Tycker att boetten och tavlan är underbara, svårt att fånga på bild. Här är min tvilling!
Kämpa!Tissot Seastar, bara en vecka kvar.
Tack det samma! köpte den från Japan via Ebay för några år sedan, antar att det är en JDM modell då jag enbart sett den med kanji.Fantastiskt att din med är i så bra skick.
Tack det samma! köpte den från Japan via Ebay för några år sedan, antar att det är en JDM modell då jag enbart sett den med kanji.
Härligt! Superfin, vad roligt att fler sitter på fina Sportomatics! Grym länk dessutom!Här är min 66a på Seiko coffinlänk.
Snygg. Riktigt fint index och band med!ElectricWednesday idag! ️
⏱ Enicar Sherpa Electric med SuperCompressor boett, från 1961