Ja jävlar!!!Tänk den gamla länken och denna tavlan... lagom vulgo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jävlar!!!Tänk den gamla länken och denna tavlan... lagom vulgo
Tack! Gillar den, men får tyvärr inte den handledstid den förtjänar. Men tror jag gav typ 300:- för denOtroligt vacker! Hade det stått Omega på tavlan, så hade den kostat typ 10k? En sån där måste jag skaffa!
Tack! Ett billigare mockaband, tror från typ tidochting eller Cheapest Nato men helt OK! Egentligen skulle jag vilja ha ett enkelt ostoppat gris på den.Mycket fin! Vad är det för band?
Vilket fynd!! Ok, tackTack! Gillar den, men får tyvärr inte den handledstid den förtjänar. Men tror jag gav typ 300:- för den
Tack! Ett billigare mockaband, tror från typ tidochting eller Cheapest Nato men helt OK! Egentligen skulle jag vilja ha ett enkelt ostoppat gris på den.
Ps, vill du sälja, hör av digTack! Gillar den, men får tyvärr inte den handledstid den förtjänar. Men tror jag gav typ 300:- för den
Tack! Ett billigare mockaband, tror från typ tidochting eller Cheapest Nato men helt OK! Egentligen skulle jag vilja ha ett enkelt ostoppat gris på den.
Otroligt vacker! Hade det stått Omega på tavlan, så hade den kostat typ 10k? En sån där måste jag skaffa!
Och ja, @virrooo en sån måste du skaffa!Tack! Gillar den, men får tyvärr inte den handledstid den förtjänar. Men tror jag gav typ 300:- för den
Snygg klocka.Heuer Monaco 1133b Transitional
Tack!Snygg klocka.
Bra jubilemsinlägg i tråden.
Inlägg 100 000
Finns det överhuvudtaget någon klocka som har en 6:a - 9:a - 12:a, som skulle kunna vara mer väl designade än siffrorna på denna?
Jag håller iaf Pacman-tavlan högst men är ju å andra sidan partisk.Finns det överhuvudtaget någon klocka som har en 6:a - 9:a - 12:a, som skulle kunna vara mer väl designade än siffrorna på denna?
Här peppar vi med en Doxa.Måndag igen... Får peppa mig själv med JLC!
Inte testat själv, men funkar säkert lika bra!Här peppar vi med en Doxa.