• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

897c49244fa7f9a32cc37a70d0ef759a.jpg


Den är helt underbar den där! :)
 
Hörde jag återvinning av fredagsklockan? Precis tillbaka från urmakaren, första gången jag kan använda den efter inköp.

Någon som vet ngt om Meister-Anker? Tyskt märke, inte särskilt prestigefyllt men med en hel del coola modeller. I denna tickar ett Valjoux 7733 om jag inte snurrat ihop det.

image.jpg
 
Hörde jag återvinning av fredagsklockan? Precis tillbaka från urmakaren, första gången jag kan använda den efter inköp.

Någon som vet ngt om Meister-Anker? Tyskt märke, inte särskilt prestigefyllt men med en hel del coola modeller. I denna tickar ett Valjoux 7733 om jag inte snurrat ihop det.

Kan inget om märket men den var jäkligt cool!
 
Dubbelpostar den här...borde väl skaffa en isjakt så den kommer till riktig nytta :)

Den där är så jävla cool på ren svenska.


Hörde jag återvinning av fredagsklockan? Precis tillbaka från urmakaren, första gången jag kan använda den efter inköp.
Någon som vet ngt om Meister-Anker? Tyskt märke, inte särskilt prestigefyllt men med en hel del coola modeller. I denna tickar ett Valjoux 7733 om jag inte snurrat ihop det.
image.jpg


Ping Ariste

Han borde veta
 
Hörde jag återvinning av fredagsklockan? Precis tillbaka från urmakaren, första gången jag kan använda den efter inköp.

Någon som vet ngt om Meister-Anker? Tyskt märke, inte särskilt prestigefyllt men med en hel del coola modeller. I denna tickar ett Valjoux 7733 om jag inte snurrat ihop det.

image.jpg

Det sitter nog som du säger ett 7733 (3133) troligen från Poljot! Det vore kul om du kunde posta en bild på verket!
 
Fasen vad jag längtar efter länken. Vad har du för länk - en oyster Rolex eller Tudor? Eller vanlig folding clasp?
 
Tillbaka
Topp