Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, Longinesern från tiden är faktiskt klart vassare. Tyvärr mycket kostsam.Instämmer. Faktiskt snyggare och tuffare än loolaliken Longines LD
En Rolex 93150. Trivs mycket bra med den!Fasen vad jag längtar efter länken. Vad har du för länk - en oyster Rolex eller Tudor? Eller vanlig folding clasp?
Lite nyinkommet är alltid trevligt. Alltid velat testa en.
Förmodligen, är en Croton i grunden.Bror till denna kanske?
Sitter det ett Valjoux 7733 i din med?
Stenhårt namn, fullgarderad.
Trevlig variant!!! Ålder på den?Lite nyinkommet är alltid trevligt. Alltid velat testa en.
]
Trevlig variant!!! Ålder på den?
Ser ut va en härlig waffle dial där i bakgrunden, har du fler nyinkomna godbitar?Förmodligen, är en Croton i grunden.
Har inte en susning tyvärr, snygg kronograf ozzyozzy!
Ser ut va en härlig waffle dial där i bakgrunden, har du fler nyinkomna godbitar?
Det bådar gott. Ser fram emot bilder på en grym Seamaster-trippel!Du har ett gott öga min herre! Om dagsformen är god kommer det lite bilder i morgon, skruvade ihop den idag.
Saaatan, den var grann!!!!En lördagsHEUER till kaffet kanske?
50-talare idag
Jag gillar urtavlans champagneton. Tråkigt nog är länken no-name, men tycker ändå att den smalnar av för mycket vid låset. Claspen är bara 13 mm bred. Passar inte så bra på min handled
Den där är tokläcker :-DKör en Mido Ocean Star Powerwind!