Det är du som ska va logisk, inte jag... Försök inte blanda bort korten härDitt argument är logiskt, men klocksamlandet är aldrig logiskt, det borde du om någon veta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är du som ska va logisk, inte jag... Försök inte blanda bort korten härDitt argument är logiskt, men klocksamlandet är aldrig logiskt, det borde du om någon veta
Det är du som ska va logisk, inte jag... Försök inte blanda bort korten här
Dagens auktionstips fick mig att plocka fram min Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver.
Haha Compressoholic Jag hållerpå att göra en post i ämnet.
Han är min idol och anledningen till att jag köpte mig ett själv. Är sugen på att köpa ett till faktiskt med fler turkoser och björnklo. Kanske någon fet ring till?
Han leverar fett! Ponchostilen funkar dock inte helt på mig Men ett sånt armband med lite turkoser till jeansskjortan i sommar att fan inte fel Måste dock ha en klocka som matchar först...
Jag rotade runt i lådorna och det var inte helt lätt att hitta ett lämpligt ur. Speciellt inte när det visade sig att infästningen var för liten för de flesta uren.
Ser bra ut på tank! Vill ha nåt gammalt med vit tavla och blånerade visare.
Stilig, mycket stilig!
Den funkar fint ocksåOch rätt tunt för att det skall se bra ut. Eller att bandhornen sticker ned längre än boettlocket.
Snart har man sålt av varenda klocka, nästa steg är att börja samla på raspapegojor istället...
Du kan vara papegoja!!!Snart har man sålt av varenda klocka, nästa steg är att börja samla på raspapegojor istället...
Den som visste det, ska fråga min psykolog!Vaffö gö du på detta viset?
Kommer nog bli en inom den närmsta framtiden, kommer dansa på stången under namnet Parakit-Percy iklädd fjäderboa...Du kan vara papegoja!!!
Men snyggt blev det. Lughål är din vänVilket jäkla knöl det är att få på länken utan att repa klockan… tog mig säkert 5 minuter...
bandstiften är såååå lååååånga… går ju inte att skjuta in ena ändan av bandstiftet först...
finns visst ngt specialverkty man kan använda… säker dyrt också...
Snart har man sålt av varenda klocka, nästa steg är att börja samla på raspapegojor istället...