• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Onelund

Rolex
Dagens auktionstips fick mig att plocka fram min Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver.
image.jpg


Alltså namnet på den får mig att le, snacka om helgardering. Snygg är den dessutom.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor

Han är min idol och anledningen till att jag köpte mig ett själv. Är sugen på att köpa ett till faktiskt med fler turkoser och björnklo. Kanske någon fet ring till?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Han är min idol och anledningen till att jag köpte mig ett själv. Är sugen på att köpa ett till faktiskt med fler turkoser och björnklo. Kanske någon fet ring till?

Han leverar fett! Ponchostilen funkar dock inte helt på mig;) Men ett sånt armband med lite turkoser till jeansskjortan i sommar att fan inte fel:) Måste dock ha en klocka som matchar först...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Han leverar fett! Ponchostilen funkar dock inte helt på mig;) Men ett sånt armband med lite turkoser till jeansskjortan i sommar att fan inte fel:) Måste dock ha en klocka som matchar först...

Jag rotade runt i lådorna och det var inte helt lätt att hitta ett lämpligt ur. Speciellt inte när det visade sig att infästningen var för liten för de flesta uren.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Vilket jäkla knöl det är att få på länken utan att repa klockan… tog mig säkert 5 minuter...
bandstiften är såååå lååååånga… går ju inte att skjuta in ena ändan av bandstiftet först...
finns visst ngt specialverkty man kan använda… säker dyrt också...

qriHw8I.jpg
 
Topp