Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt trevlig!Härjad klump med skön tyngd idag, ibland får det kännas att man bär!
Tack! Ja jag gillar den trots sin storlekVäldigt trevlig!
Låt oss göra Mido-måndag till en grej. Väldigt snygg förresten! (Psst @Highvalley - är det inte dags för en Midotråd? Känns som du har tillräckligt med stoft för en bra trådstart...)Mido Multifort startar veckan.
Mycket fin!
Tack du! Inte mig emot, men har inte så många arr bidra med Din är härligt vintageåldrad den medLåt oss göra Mido-måndag till en grej. Väldigt snygg förresten! (Psst @Highvalley - är det inte dags för en Midotråd? Känns som du har tillräckligt med stoft för en bra trådstart...)
Åh vad kul att ni fick länken att passa, det blev ju jättebra verkligen! Tack för uppdateringen! Edit: den var ju löjligt snygg på länk... nästa dam MRO på Tratten får du inte utan lite kampLägger in hustruns lilla MRO med vintagelänk från @240snusit, tusen tack!
Den funkade perfekt direkt och den andra får du se i sinom tid….Åh vad kul att ni fick länken att passa, det blev ju jättebra verkligen! Tack för uppdateringen! Edit: den var ju löjligt snygg på länk... nästa dam MRO på Tratten får du inte utan lite kamp
Jag har haft planer på en Midotråd men nu är det så länge sedan jag läste på att jag glömt bort det mesta jag lärde mig när jag snöade in lite. Det vore kul att kunna göra ett kvalitetsinlägg med en bra introduktion till märket i så fall. Skulle behöva ta en stund och läsa på igen för att lyckas med det.Låt oss göra Mido-måndag till en grej. Väldigt snygg förresten! (Psst @Highvalley - är det inte dags för en Midotråd? Känns som du har tillräckligt med stoft för en bra trådstart...)
Tack, ja den har lite karaktär!Trevlig!
Lite kul och udda märke det där. Issued US army hade jag ingen aning om. Men senaste åren har det iaf gått många civila i NOS-skick hos Kaplans.Militär Nisus idag. En lite ovanligare variant utöver den redan ovanliga DH märkta Nisus
Ja verkligen kul och udda. Om du vill läsa lite mer om just denna Nisus finns det lite info i "tråden om militära klockor"Lite kul och udda märke det där. Issued US army hade jag ingen aning om. Men senaste åren har det iaf gått många civila i NOS-skick hos Kaplans.