• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

IMG_20210712_103750__01.jpg

Vilodag i Tour de France, helt ställd. Vad gör man nu? Ska man ha ett liv, klippa gräset, åka och bada? Så vilsen.

Åh vad kul att ni fick länken att passa, det blev ju jättebra verkligen! Tack för uppdateringen! 😍 😍 😍 Edit: den var ju löjligt snygg på länk... nästa dam MRO på Tratten får du inte utan lite kamp ;)
Den funkade perfekt direkt och den andra får du se i sinom tid….🤪

Tack, jag lovar att du får ta nästa MRO på Tratten utan min medverkan..🤗

Låt oss göra Mido-måndag till en grej. Väldigt snygg förresten! 😄 (Psst @Highvalley - är det inte dags för en Midotråd? Känns som du har tillräckligt med stoft för en bra trådstart...)
BA172147-876A-46B0-9BD0-F3D47CAA8514.jpeg
Jag har haft planer på en Midotråd men nu är det så länge sedan jag läste på att jag glömt bort det mesta jag lärde mig när jag snöade in lite. Det vore kul att kunna göra ett kvalitetsinlägg med en bra introduktion till märket i så fall. Skulle behöva ta en stund och läsa på igen för att lyckas med det.

Tillbaka
Topp