Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det där för band? För visst är det 21mm på den där? Har en själv men 20mm är för smalt…
Tropic sport och ja det stämmer nog med 21mmVad är det där för band? För visst är det 21mm på den där? Har en själv men 20mm är för smalt…
Jo det vet jag. Förlåt jag som var otydlig. Finns tropics i 21mm var egentligen min fråga?Tropic sport och ja det stämmer nog med 21mm
Ja dåJo det vet jag. Förlåt jag som var otydlig. Finns tropics i 21mm var egentligen min fråga?
Ah okey. Får börja leta då trodde de bara fanns i 18,20 och 22…
Ruskigt snygg patina på denna! Som en pergamentrulle!TissotTisdag
Tissot Antimagnetique på GF flexlänk
Tack Ja, ibland blir det helrätt av tidens tand.Ruskigt snygg patina på denna! Som en pergamentrulle!
Måste vara rätt ovanligt med äkta Tropics i 21mm va?
Skulle nog säga att det där är en av mina forums-favoriter. Helt underbar är denDen här har burits en del sen den kom tillbaka!
Tack snälla jag har iofs inte skapat den, bara tjatat mig till att få köpa den är en av mina favoriter, länken gör den komplett!Skulle nog säga att det där är en av mina forums-favoriter. Helt underbar är den
Länken gör definitivt mycket det håller jag med om!Tack snälla jag har iofs inte skapat den, bara tjatat mig till att få köpa den är en av mina favoriter, länken gör den komplett!
Många som ska vaxa inför strandhänget förstår jagVax-kön!