Nu är det ju ovintage, men tycker den är riktigt bra! Bra länk, grym boett, bra size. Lite väl mycket reflexer i glaset bara.Har funderat på Baltic som en vattentät vardagsdinka. Väldigt snygga! Sitter den gött eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är det ju ovintage, men tycker den är riktigt bra! Bra länk, grym boett, bra size. Lite väl mycket reflexer i glaset bara.Har funderat på Baltic som en vattentät vardagsdinka. Väldigt snygga! Sitter den gött eller?
Ser grym ut, har den petroleumblå själv, härlig klocka!Yes det är de
Ge oss mer, märke mm.Fransk tjur till kvällen!
Har tyvärr inte så mycket att ge här, det är fransk dagskiva och i övrigt obrandad.. ska enligt uppgift vara ett vridet valjoux 7750 men har ej kollat närmare. Det kanske finns sliten ref på baklocket som jag försöker fota men det är svårt att tyda, ska försöka i bättre ljus och återkommer om jag får fram nåt vettigt.Ge oss mer, märke mm.
Kul och roliga klockor.Börjar sakta få över sambon till lite mer vintage. Denna handjagare satt snyggt på henne tycker jag.
Hon var förvånadsvärt öppen till duo wrist ändå. Lite stolt över sin nya klocka sådärKul och roliga klockor.
Frågan är hur mycket övertalning som krävdes för ett wrist shoot?
Snygg!IWC cioccolatone från -47
Snygg!! Gillar sekundvisaren.Prima färskt nytt mögel kom på lådan idag. "Stor" för att vara damklocka på hela 29mm - rislänken och boetten ger mig lite Doxa-vibbar
Åh tack så mycket! Det var just den och boetten+länken jag föll förSnygg!! Gillar sekundvisaren.
Toppenfin. ...Och jag har ju lite soft spot för små dykare. Såpass att jag blev tvungen att köpa några NOS kvarts-pepsi, bara för att...Prima färskt nytt mögel kom på lådan idag. "Stor" för att vara damklocka på hela 29mm - rislänken och boetten ger mig lite Doxa-vibbar
Tack så mycket! Jag älskar små dykare med, det är någonting speciellt med att ha något så välbyggt som en ordentlig dykare i ett litet kompakt format! Vad var det för kvartsare?Toppenfin. ...Och jag har ju lite soft spot för små dykare. Såpass att jag blev tvungen att köpa några NOS kvarts-pepsi, bara för att...
Nu har jag kollat närmare och referensen anger att det ska vara en Tavernier bullhead. Får bara enstaka träff på Google men den verkar stämma utseendemässigt förutom att tavlan ej är märkt Tavernier..Ge oss mer, märke mm.