Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådana sålde vi i butiken, där jag jobbade på 80-talet.Försöker sätta guldkant på vardagen…
Kul! Minns du vad de kostade då?Sådana sålde vi i butiken, där jag jobbade på 80-talet.
En blåtavlad med diamantindex vore ju inte dumt...
Den var grymt fin, snyggt med rejäla pushers.Fick hem denna trevliga stålkronografen på inbyte idag
Stort tack! Kul att du gillar den. Tycker den är härlig.Den var grymt fin, snyggt med rejäla pushers.
Haha, ja vissa går upp - andra går ner i pris och popularitet!Tyvärr, @Hr_Proos . Jag jobbade i verkstaden och var inte direkt involverad i priser. Dock ville jag köpa deras "billigaste" AP Royal Oak för inköpspris + moms. Det fick jag inte, men blev erbjuden en snålrabatt. Har för mig att den då skulle landa på 17.000.