• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

0B46DF4B-D5AB-4D6E-81DC-FEACF66601FB.jpeg

Ser nästan ut som olja, du har inte öppnat och tittat närmare? Har en skruttig i den boetten, oväntat bärbar och elak.
Kollar jag i ljus så tycker jag mig kunna skönja en ganska tydlig kant som inte känns så typsik för olja men jag har som sagt inte haft möjlighet att kolla närmare.. eller ja jag kommer nog aldrig ha möjlighet att kolla närmare då jag inte känner mig bekväm med att plocka ut en tavla, haha..

Får se om den får gå iväg nånstans så nån får kika på det, om det visar sig vara olja så vette tusan hur man gör.

Otroligt bärbar skulle jag säga. Har fastnat lite för dessa med lite mer chunky boett. Doxorna bärs mycket, denna kommer bäras en del och håller nu på att försöka köpa tillbaka min tidigare plopp också..

Kollar jag i ljus så tycker jag mig kunna skönja en ganska tydlig kant som inte känns så typsik för olja men jag har som sagt inte haft möjlighet att kolla närmare.. eller ja jag kommer nog aldrig ha möjlighet att kolla närmare då jag inte känner mig bekväm med att plocka ut en tavla, haha..

Får se om den får gå iväg nånstans så nån får kika på det, om det visar sig vara olja så vette tusan hur man gör.

Otroligt bärbar skulle jag säga. Har fastnat lite för dessa med lite mer chunky boett. Doxorna bärs mycket, denna kommer bäras en del och håller nu på att försöka köpa tillbaka min tidigare plopp också..
Trevligt, bygga upp en liten dykargrupp. Efter mycket småcartier är det härligt att plocka fram de råa dykarna. Skönt med lite bredd.

Tillbaka
Topp