Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan lite för bra skick, gick på värderingen i tråden?
Tavlan är inte helt 100 men ok sett till hur dom brukar kunna se ut. Värderingarna i tråden var lite spretiga men en tia blev det, känns ok eller vad säger du.Nästan lite för bra skick, gick på värderingen i tråden?
Ser nästan ut som olja, du har inte öppnat och tittat närmare? Har en skruttig i den boetten, oväntat bärbar och elak.Tavlan är inte helt 100 men ok sett till hur dom brukar kunna se ut. Värderingarna i tråden var lite spretiga men en tia blev det, känns ok eller vad säger du.
Här ser du lite klarlack issues
Fet!Hakar på trenden.. certina lämnar plats för certina
Kollar jag i ljus så tycker jag mig kunna skönja en ganska tydlig kant som inte känns så typsik för olja men jag har som sagt inte haft möjlighet att kolla närmare.. eller ja jag kommer nog aldrig ha möjlighet att kolla närmare då jag inte känner mig bekväm med att plocka ut en tavla, haha..Ser nästan ut som olja, du har inte öppnat och tittat närmare? Har en skruttig i den boetten, oväntat bärbar och elak.
Trevligt, bygga upp en liten dykargrupp. Efter mycket småcartier är det härligt att plocka fram de råa dykarna. Skönt med lite bredd.Kollar jag i ljus så tycker jag mig kunna skönja en ganska tydlig kant som inte känns så typsik för olja men jag har som sagt inte haft möjlighet att kolla närmare.. eller ja jag kommer nog aldrig ha möjlighet att kolla närmare då jag inte känner mig bekväm med att plocka ut en tavla, haha..
Får se om den får gå iväg nånstans så nån får kika på det, om det visar sig vara olja så vette tusan hur man gör.
Otroligt bärbar skulle jag säga. Har fastnat lite för dessa med lite mer chunky boett. Doxorna bärs mycket, denna kommer bäras en del och håller nu på att försöka köpa tillbaka min tidigare plopp också..
Ja du har nog en av de bredaste samlingarna sett till variationen. Har du fått ordning på SM300? Jag har försökt lokalisera min gamla men utan att lyckas.Trevligt, bygga upp en liten dykargrupp. Efter mycket småcartier är det härligt att plocka fram de råa dykarna. Skönt med lite bredd.
Typ:Ja du har nog en av de bredaste samlingarna sett till variationen. Har du fått ordning på SM300? Jag har försökt lokalisera min gamla men utan att lyckas.
Trevligt! Kul Patina ändå.
Båda lite förstörda men billiga.Trevligt! Kul Patina ändå.
Hur går det med gamla projektet SO? Lagt på is?
Det här är riktigt märkligt, nu ute i dagsljus så går det inte att få fram den oljeliknande hinnanBåda lite förstörda men billiga.
Typ färdig, är ju bara visare man kanske borde byta till något med lysmassa.Hur går det med gamla projektet SO? Lagt på is?
Schysst! Upp med bilder i tråden sen när den är klar så vi dödliga får njutaTyp färdig, är ju bara visare man kanske borde byta till något med lysmassa.
Kommer ju se it som den gjort ett tag. En transatlantic med SuperOcean-tavla. Men hittar jag visare sp lögger jag såklart upp det i tråden n.Schysst! Upp med bilder i tråden sen när den är klar så vi dödliga får njuta