Henrik.Sanborn
Silver
Lite Certina idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sällar mig till KS:s Eternafalang denna måndag.Avslutar min Eternahelg med denna lilla tuffing. Integrerad länk, tunn och skruvad krona.
Bra start på veckan! Härliga indexSällar mig till KS:s Eternafalang denna måndag.
Tack. Ärvd av min pappa och en av de klockor som han dagligen bar under min barndom.Bra start på veckan! Härliga index
Fint att kunna resa bak i tiden bara genom en titt på handleden. Man ska verkligen vårda sina minnen.Tack. Ärvd av min pappa och en av de klockor som han dagligen bar under min barndom.
Så härligt ”grainig” tavlan är!Måndag! Sol!
Ja det är häftigt med de gamla matta tavlorna, beroende på ljus kan den se sotsvart ut eller nästan ”gnistrande”.Så härligt ”grainig” tavlan är!
Så klassisk! Exakt en sån där var min första finklocka, studentpresent.
Håller med Om jag någon gång blir OWG, så ligger den bra till!Så klassisk! Exakt en sån där var min första finklocka, studentpresent.
Grym mojo! Nyss hemkommen från mörkrets hjärta
Fan vad mysig! Måste skaffa en sån där!
Samma här! Dock sitter min på ett CwD bonklipLiten söt Mido idag på GF bonklip
Fin, den ser lite större ut än min (30mm), eller luras bilden lite. Har lite svårt att vänja mig med dom här små rackarna...Samma här! Dock sitter min på ett CwD bonklip