Grym tavla och skarp bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla och skarp bild
Har hållit mig borta från Speedy-träsket, men när jag ser den där förstår jag verkligen tjusningen
Tack! Ja, jag tror någon amatör försökt sätta dit lysmassa någon gång. Ska höra med urmakaren om det går att snygga till visarna; annars kanske fixa nya. Jag tror de nuvarande är original, så det hade varit roligast att ha dessa kvar!Trevlig! Ang. visarna skulle jag personligen inte se det som en förlust om de ersattes av likadana för verket och modellen. Bör inte vara omöjligt att hitta. Undrar om någon försökt sätta lume på en visare som inte ska ha det?
Grym boett, men också riktigt snyggt band! Var plockade du upp det, om man vågar fråga?