Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Känns som priserna börjat dra iväg det senaste på ebay mfl. Fler och fler som samlar på dessa kanske? Just denna Cyma är ju störst i gänget dirty dozen med sina 38mm, kan säkert spela in en del i att många budar på de fina exen. Tror kanske Longines(?) är i princip lika stor, men den är ju betydligt dyrare.Tjusig! Gillar den lika mycket varje gång jag ser den.
För egen del har CYMA-jakten blivit lite av en frustration. Tappar alltid de trevliga exen i precis sista sekunden...
Frugans klocka. Har varit på spa i några veckor. Köpt av frugans far, Troligen på 50 talet. Någon som har info om klockan får gärna delge detta.
Hoppas ni får en skön vintagevecka!
Vill köra nato men trivs med länken.. Gah, alla dessa val!
/quote]
Helt rätt med länk! Men ett riktigt schletet nylon på den där kan du nog komma undan med Värre med Nato på safirsubbar där det blir lite maskerad över det hela.
Byte till ett band som egentligen varken är rätt material eller en modell som hör hemma på en dykare...men gillar verkligen färgen och det lite slitna lädret till resten av klockan.
Byt till Tropik eller avgå omedelbart
Nyservad och fin JLC w.w.w. idag.
Funkar det här, Gummo?/quote]
Ja för fan! Har ju lovat att glatt lajka allt jag ser Men eftersom du frågar å om man ska man va petig; slitnare, kanske svart blekt till grått vore bättre
Inte jättebra koll på priser, men typ risiga från 10k och fina från 15k.Vackert!
Vad får man ge för en sådan i vettigt skick?
Kan bara instämma, den är otroligt fin! De där små wwww-uren börjar växa på mig...Nyservad och fin JLC w.w.w. idag.
Tackar!Kan bara instämma, den är otroligt fin! De där små wwww-uren börjar växa på mig...
Hur funkar det där bandet? Ser ut som ett nato fast inte? Jäkligt snyggt det med, för övrigt.
1680/8 från 1978