Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Under en tung kväll med influensans alla tecken, feber, muskelvärk, huvudvärk, halsont, etc, så drog jag hem några ryssar från ebay. Först in är en Raketa 24h, jag hoppas att den är från unionstiden och inte kära Ryssland. Någon som vill skänka en tanke eller två?
Nyinköpt från Scaramanga
Under en tung kväll med influensans alla tecken, feber, muskelvärk, huvudvärk, halsont, etc, så drog jag hem några ryssar från ebay. Först in är en Raketa 24h, jag hoppas att den är från unionstiden och inte kära Ryssland. Någon som vill skänka en tanke eller två?
Jo visst stämmer den! De pinniga visarna är typiska för Raketa även om de oftast är svarta. När du har en gulddoublé så stämmer det med de "guldiga" visarna. Verket stämmer och skicket verkar vara ok! Visst är den från Sovjettiden!
Kul klocka för inga pengar alls! Brukar hålla tiden förvånansvärt bra! Visarna kan vara utbytta dock!
Dum fråga men hur funkar den . Två kronor ? . Hur mycket är klockan på bilden ?
Vi snackar vintage! Feta kronor, höga plexin och lite repor
Den är ju bara supercool! Har du ngn bild där man ser kronan? Min har nog blivit utbytt, saknar logga.
I ett blåsigt Stockholm
Kul att du kör det dygnet runt!Alltså Anders W, jag är så sjukt nöjd med mina senaste straps!!! Sover med natot för att "slita in det" ordentligt [emoji6]
Sorry för spam av tråden men var tvungen
Den är ju bara supercool! Har du ngn bild där man ser kronan? Min har nog blivit utbytt, saknar logga.