Trevlig fredag vintagevänner!
Spooky numbers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig fredag vintagevänner!
Hehe, ja. Jag har faktiskt allvarliga planer på att ta bort den klantiga re-lumen. Man ser finsiffrorna glimma där under...Spooky numbers!
Hehe, ja. Jag har faktiskt allvarliga planer på att ta bort den klantiga re-lumen. Man ser finsiffrorna glimma där under...
Glassar runt.......
Härligt att du har avmagnetiserare för tonhuvuden för bandspelareDagens är en av favoriterna i samlingen och hade inte suttit på min arm idag om det inte vore för @Aurum som tipsade om den, i auktionstipstråden tror jag, och @virrooo som hann före mig men som sedan var vänlig nog att släppa vidare den till mig för samma löjligt låga pris som han köpt för, och som Aurum avstått att köpa för och istället tipsat om. Stort tack till er för det! Det här är inte bara ett fint exempel på KS-anda utan även ett fint exempel på hur dum och oföretagsam jag kan vara. Efter att jag använt klockan några gånger började den gå alldeles för fort. Det tog sedan två eller tre år innan jag kom på att avmagnetiseraren för tonhuvuden på bandspelare som jag haft hemma hela tiden kanske skulle kunna få ordning även på klockan. Nu går den som den ska igen. Trevlig helg alla!
Har en själv som var oanvänd när jag köpte. Fin modell!Dagens är en av favoriterna i samlingen och hade inte suttit på min arm idag om det inte vore för @Aurum som tipsade om den, i auktionstipstråden tror jag, och @virrooo som hann före mig men som sedan var vänlig nog att släppa vidare den till mig för samma löjligt låga pris som han köpt för, och som Aurum avstått att köpa för och istället tipsat om. Stort tack till er för det! Det här är inte bara ett fint exempel på KS-anda utan även ett fint exempel på hur dum och oföretagsam jag kan vara. Efter att jag använt klockan några gånger började den gå alldeles för fort. Det tog sedan två eller tre år innan jag kom på att avmagnetiseraren för tonhuvuden på bandspelare som jag haft hemma hela tiden kanske skulle kunna få ordning även på klockan. Nu går den som den ska igen. Trevlig helg alla!
Jag vågar inte utesluta att jag har ytterligare en eller två i gömmorna...Härligt att du har avmagnetiserare för tonhuvuden för bandspelare
Har också en sådan, en VMP Emag MK2 använder den inte till klockor dock, har en gammal vintage avmagnetiserare till det.Jag vågar inte utesluta att jag har ytterligare en eller två i gömmorna...