Dinkelminkel
Basic
Ja absolut, gör gärna det!Tackar!
Fick med den i ett köp av annan klocka . Ska kolla efter, kan ha fler om du är sugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut, gör gärna det!Tackar!
Fick med den i ett köp av annan klocka . Ska kolla efter, kan ha fler om du är sugen.
Måste bara påpeka vilken brutal näve du ser ut att ha. Mycket marklyft? Påminner om denna arga gröna killes händer.City Bravur bulls-eye
Hahaha... Inte mycket marklyft här tyvärrMåste bara påpeka vilken brutal näve du ser ut att ha. Mycket marklyft? Påminner om denna arga gröna killes händer.
Herregud, den där klockan…
Grym årsklocka ju! Och wow med länken och allt, jag har också en sån jag hittade på loppis som min pappa mest bär stolt nuförtidenFarsans gamla som han köpte på Ur & Penn samma år som jag föddes: