Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt, men den på Revue-sport kanske ser lite off ut?Oyster Onsdag! Efter gårdagens stora GF Oysterfynd för min del kan jag inte låta bli att fira det med lite spex. Men ack! Vi har en Svensk bedragare bland alla Schweiziska ostron! Kan du gissa vilken det är?
Bingo! Vi har en vinnare! återkommer med vad ditt pris blir haha!Svårt, men den på Revue-sport kanske ser lite off ut?
Det är rätt...! Samla hela serien.Var på utlämningsstället och hämtade en Nilax med ljus tavla som komplement till min med blå tavla.
Superb matchning! Om jag inte får hem länken till en dykare jag köpte häromdagen blir det Bullseye+Oyster för mig imorgon medOysterOnsdag it is !
Kul! Udda för mig... lite US Train...Dubbelpostar mitt nyförvärv. Dagens är en DS Amagnetic.
Tack! Blev förvånansvärt bra. Ska bara polera plexi då det är väldigt repigt. Ser fram emot att se din combo imorgon då Om inte paketet kommer såklartSuperb matchning! Om jag inte får hem länken till en dykare jag köpte häromdagen blir det Bullseye+Oyster för mig imorgon med