Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TärnanTorsdag it isTärnan torsdag här..
Vad gör man inte för att få se kul klockor
Sjukt krispig!
Mycket bra, bonklip på plats också ser jag.. .ett glasbyte kan göra mycket!
Tack ! Här är en före-bild för att jämföraMycket bra, bonklip på plats också ser jag.. .
Resultatet kanske blir ett annat med en länk eller ett band som komplementerar den bättre? Cool klocka helt klart! Hade fått för mig att de var betydligt mindre än 35 mm.Nytt till frun, en brutal vintagedykare på 35mm som är härligt sliten. Allt man kan drömma om. Eller tydligen inte. Hon tackade vänligt men bestämt nej och hänvisade till sin Apple watch. ledsen smiley
Snabgooglade i ärlighetens namn storleken men mitt ögonmått sa också att den är mindre. Ska ta fram linjalen ikväll. Håller helt med att ett snyggt band kan lyfta den, tyvärr tror jag inte att den kommer kunna flyga högre än den där fördömda Apple watchen.Resultatet kanske blir ett annat med en länk eller ett band som komplementerar den bättre? Cool klocka helt klart! Hade fått för mig att de var betydligt mindre än 35 mm.
Fin!En till vintageklocka är på väg in, tills dess får Cityn tjänstgöra.
För övrigt kan man ju stolt meddela att den mottagit sin första kommentar från sambon:
”Är den ny? Den såg dyr ut? Men den var fin”
Har haft den i typ 3 månader men hon har inte märkt det förens jag drog på en jubileelänk och den fick lite bling