Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fint formgivna siffror ! Tolvan med två siffror i samma form.. nian.. utryck som om man har tur ser på 20-30 tals Art Deco.
Tack! Håller med, siffrorna är huvudnumret på denna.Så fint formgivna siffror ! Tolvan med två siffror i samma form.. nian.. utryck som om man har tur ser på 20-30 tals Art Deco.
Wow den var riktigt bra, vilka krämiga index Har efter mycket letande själv hittat en Speedy MK II som är på väg nuBra patina på lysmassan på denna. (helt obearbetad bild)
Löjligt fin tavla på den, riktigt trevlig på BOR också den ska du vara nöjd med.Denna är jag löjligt glad över att ha i samlingen
Kvalite på den, grymt fin.
Ja tavlan är otroligt fin. Tack det är jag verkligenLöjligt fin tavla på den, riktigt trevlig på BOR också den ska du vara nöjd med.
Kul gäng!Har mer och mer börjat fastnat i vintage-träsket… Har just nu dessa tre + en Pre Bond, och snart trillar det in tre till vintageklockor
Bund ger mig rysningar, ta bort Tur att det var ett smalt ett!Bytt till bundet, gör sig helt ok
Äe fy, har man helskägg så kan man lätt rocka bund! Ingen minns en fegisBund ger mig rysningar, ta bort Tur att det var ett smalt ett!