Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer CortébertDen här fick följa med ut idag.
Viking Sport med Cortébert verk (vilket speglar sig på kronan) Cortébert var en schweizisk tillverkare av klockor. Företaget grundades 1790 i Cortébert av Abraham-Louis Juillard. Cortébert tillverkade sina egna urverk, vilka bland annat har använts i Rolex-klockor. En av mina favoriter
Tycker du inte Railmastern är läckrare?Perfektion enligt mig. Glömmer bort hur mycket jag tycker om den, men varje gång den åker på så minns jag igen
Aldrig testat en vintage railmaster, men förmodligen är den det. Men jag kommer nog aldrig ha råd med en sån, så jag låtsas som att den inte existerar.Tycker du inte Railmastern är läckrare?
DS-Söndag..