Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.
Funkar 1675 på blått Nato?
Beklagar verkligen. Finaste farfarsklockan jag sett.Farfar, som somnade in igår, bar denna klocka under många år. Tavlan är i fantastiskt skick för en 40-talare.
Farfar, som somnade in igår, bar denna klocka under många år. Tavlan är i fantastiskt skick för en 40-talare.
Farfar, som somnade in igår, bar denna klocka under många år. Tavlan är i fantastiskt skick för en 40-talare.
Imorrn är det även sen gammalt Heuerfredag... Glad att du tog ditt förnuft till fångaHeuer Thursday...
Imorrn är det även sen gammalt Heuerfredag... Glad att du tog ditt förnuft till fånga
Ett väldigt bra uttryck! Jag har inte helt fångat förnuftet än, men tror att jag lugnat mig något mer än tidigare... Jag har ju faktiskt en till även om den varit på service en jäklarns massa månader!
Så sant! Den här, har letat delar och rätt visare till den, så nu hoppas jag att kronograffunktionen ska funka och att visarna passar Får se när den blir klar bara!Förnuft är väl ett ord få av oss egentligen lever upp till Slänga ut mängder med tusenlappar på slitna gamla klockor är väl inte förnuftigt på nåt enda jävla sätt... Vilken är det du har på service?
Oooooh! Den där kan jag köpa av dig när du fått hem den och tagit ditt förnuft till fånga.Så sant! Den här, har letat delar och rätt visare till den, så nu hoppas jag att kronograffunktionen ska funka och att visarna passar Får se när den blir klar bara!
BeklagarFarfar, som somnade in igår, bar denna klocka under många år. Tavlan är i fantastiskt skick för en 40-talare.
Härlig den där! Tyvärr det ju Seikosöndag...Å alla dessa fina flingor...
Ser fram emot söndag som jag nu officiellt döper till Sub-söndag om det inte redan är taget. I så fall blir det SeaDweller-söndag!
Jäkligt läcker! Inspirerade mig till att byta klocka på kvällskvistenSå sant! Den här, har letat delar och rätt visare till den, så nu hoppas jag att kronograffunktionen ska funka och att visarna passar Får se när den blir klar bara!
Jäkligt läcker! Inspirerade mig till att byta klocka på kvällskvisten
SubSaturday is on! Bra idé. Kommer nog bli en Tudor Submariner dåOyster-onsdag då? Eller Lolex-lördag?
Nu vet jag: "Submariner Saturday". Där fick ni.
Ja din borde helt klart vara bland de tidigaste! Min är från 83-84. Modellen tillverkades bara under ett par år.Grym! Min måste väl vara första generationens Heuer Regatte, dubbla logotyper på tavlan osv. Vet du ålder på din?