• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Sond

Patek
Seamaster Calendar.
ImageUploadedByTapatalk1423737830.762941.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ett väldigt bra uttryck! Jag har inte helt fångat förnuftet än, men tror att jag lugnat mig något mer än tidigare... Jag har ju faktiskt en till även om den varit på service en jäklarns massa månader!

Förnuft är väl ett ord få av oss egentligen lever upp till :) Slänga ut mängder med tusenlappar på slitna gamla klockor är väl inte förnuftigt på nåt enda jävla sätt... Vilken är det du har på service?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Förnuft är väl ett ord få av oss egentligen lever upp till :) Slänga ut mängder med tusenlappar på slitna gamla klockor är väl inte förnuftigt på nåt enda jävla sätt... Vilken är det du har på service?
Så sant! Den här, har letat delar och rätt visare till den, så nu hoppas jag att kronograffunktionen ska funka och att visarna passar ;) Får se när den blir klar bara!


IMG_7450.jpeg
 
Topp