Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skojjade bara med Gummo, självklart rockar jag inte en toolwatch på mocka Trevlig helg alla vintagelovers!
/quote]
Haha! Skönt! Då Kan jag skriva rakt ut vad jag tänkte; vafan har hänt med Argonaut? Blivit helt jävla tokig. Bäst å va snäll..,
Postar mitt nytillskott här också.
Väldigt glad över denna 5508 -59
Wtf... jag som har gått och lurat på ett mocka... Tyckte det såg fräscht ut på HQM:s bilderSkojjade bara med Gummo, självklart rockar jag inte en toolwatch på mocka Trevlig helg alla vintagelovers!
Är på språng så ni får nöja er med ett par av säljbildernaBoom! Vi törstar efter fler bilder på den missfärgade dinkan!
Jäklar Jakob, Vilken pärla!Är på språng så ni får nöja er med ett par av säljbilderna
Jobbigt för dig. Inte kul med begravningar. Min farsa gick bort för några dagar sen. Fin klocka du valde.Idag har jag begravt svärmor. Tung dag. Vintagedykare funkade kanon till kostymen.
Är på språng så ni får nöja er med ett par av säljbilderna
o ett dåligt wristshot i farten.
Tack för omtanken! Det blev rätt fint trots allt.Otroligt tråkigt, Onelund. Ta hand om din fru. Beklagar, Anders W. Hoppas att ni fick tid att ta adjö.
Oj så fin!!! GrattisPostar mitt nytillskott här också.
Väldigt glad över denna 5508 -59
Sade adjö till svärfar för någon månad sedan. Det var en tung men trots allt vacker dag. Hoppas du hittade ljus och glada minnen nånstans idag.Idag har jag begravt svärmor. Tung dag. Vintagedykare funkade kanon till kostymen.
Härlig!!!!Observera att klockan på bilden är min och bilden är tagen idag
Härlig!!!!
Vad är det för ref nr på den???
Den skulle nog trivas hemma hos mig......
Det där bandet ser ju sjukt coolt ut, mer bilder och info tack!