Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt! Känns som ett klassiskt exempel av det kul man får ut av den långt överskrider den lilla kosing man kunde fått av den. Måste varit ödet att det blev som det blev!Tärnan som finns kvar på grund av klantig ägare, (som tur är).
Skulle lägga ut på Tradera men tappade mobilen på klockan när jag skulle ta bilder så glaset fick en spricka. När jag fick tillbaka den från urmakaren med nytt glas så blev det nytändning och den fick stanna och sitter nu säkert i lådan.
![]()
![]()
Det var du som fick tag i denna på tratten, spanade själv på den. Kul att den hamnade på KS! Riktigt fin
Yes! Gillade tavlan på den så tänkte jag skulle försöka plocka hem den och turligt nog vannDet var du som fick tag i denna på tratten, spanade själv på den. Kul att den hamnade på KS! Riktigt fin![]()