Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ber att få gratulera ! Såg den.. trevligt att den hamnade i Sverige och att du äger o visar den på vårt forum.
Veckans köp!
Båda är väldigt fina, men den omegan har något, måste forska lite på modellen!Kör dubbelpipigt idag!
Köpte den idag faktiskt. Det är en Seamaster Calypso från 1981 och om jag förstått det rätt tillverkades den endast 1981.Båda är väldigt fina, men den omegan har något, måste forska lite på modellen!
Jag har ägt en. Inte PVD:ad iofs (tycker den är ballare). Jag kan tycka att den framifrån är grymt cool med massa roliga attribut som visarna och kronskydd osv. Jag tyckte bara den var för tunn och kändes därmed mer som en sportdress i profil än en tool watch.Kör dubbelpipigt idag!
Riktigt nice, ser fram emot fler bilder!Köpte den idag faktiskt. Det är en Seamaster Calypso från 1981 och om jag förstått det rätt tillverkades den endast 1981.
Jag ska ta lite bättre bilder under dagen.
Vintage Uhren: Seamaster 120 (Calypso) SR 396.0929 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Vintage OMEGA® Kulturh Seamaster 120 (Calypso) SR 396.0929,die im Jahre 1981 hergestellt wurde!www.omegawatches.com