Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick du tillväga för att byta ändlänkarna?Tre tacche på GF stretch oyster
![]()
![]()
Hittade ett par ändar med passande mått från en annan länk så bytte jag dem bara. Ändarna är ju bara vikta runt mittendelen på länken.Hur gick du tillväga för att byta ändlänkarna?
Känns lite som det skulle kunna vara en franken? Swiss made, och reklamtryck för någon dagstidning pä en tavla jag aldrig sett i en Superman förut. Har du kunnat göra några efterforskningar?Kör en variant av Yema Superman. Gillar kombon med mitt vintage Tropic.
Behöver dock polera glaset lite![]()
![]()
Tidlös design.
Känns lite som det skulle kunna vara en franken? Swiss made, och reklamtryck för någon dagstidning pä en tavla jag aldrig sett i en Superman förut. Har du kunnat göra några efterforskningar?
![]()
Fredagsklockan i solen.
Tackar!Jättefin, inte sett de där indexen förr (tror jag). Ser stor ut?
Tackar!
Mina babyarmar ljuger dock. Den mäter bara 34 mm, men tavlan finns i Suverän också, så det finns en millimeter att vinna.![]()